2012. május 31., csütörtök

Nem megy

Ma ismét megállapíthattam, hogy nem lehet egy fenékkel sok lovat megülni, na meg ugye ember tervez, gyerek végez... Vagy a gyerekek ülnek egész nap a TV előtt (ami nincs), vagy a közel jövőben (mondjuk kb 20-25 évig) nem lesz rend a lakásban és pont.
Játszózni voltunk délelőtt Csengés topikkal. Direkt elindultam időben haza, hogy ne aludjon el a kisasszony az autóban, mert akkor ugye necces a délutáni altatás. Ha egyedül megyek velük, az eleve nehezített pálya ilyen szempontból, mert Csenge ülése pont mögöttem van, ergo nem látom mit csinál.
Naná, hogy kidőlt negyed órával azelőtt, hogy hazaértünk volna.Gondoltam sebaj, megpróbálom áttenni az ágyába. Amint megálltunk a kapu előtt felébredt. Soha nem fogom megérteni, honnan tudja, hogy hazaértünk, és nem egy piros lámpánál álltunk csak meg. Mindegy, bementünk, szokásos déli program, ebéd, tiszta pelenka, utána két nagyobb az ágyba, Bence meg jött szopizni.
Zalán el is aludt 10 perc alatt, Csenge vergődött. Próbáltam átvinni a mi ágyunkba is, de ott se, mellé feküdtem semmi, fel akart kelni, de közben csukódtak le a szemei, visszafektettem, ordított, ismét melléfekvés, még mindig ordít. Ez ment kb 2 órán keresztül.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy én is hülye voltam, hagyni kellett volna a fenébe a dolgot egy idő után, ha nem alszik, hát így járt, de valahova világgá távozott a józan eszem, és közöltem vele, hogy már pedig te aludni fogsz és pont.
Hát nem aludt. A vége az lett, hogy Zalán felkelt, így se nem vasaltam, nem pakoltam el a nappalit, nem csináltam meg a palacsintát vacsorára, még csincsilla kölyköket kellett fényképeznem. És még nem mellékesen baromi ideges is voltam.
Uzsonnáztunk, lefényképeztem a csincsillákat (slusszpoénként nincs meg a letöltő kábel, de majd holnap megkeresem), végül kimentünk a kertbe, kb 20 perc nyugi után Csenge nyűglődni kezdett (mily meglepő, fáradt volt), próbáltam még vele valamit kezdeni, játszani, de aztán Bence is bőgni kezdett, úgyhogy nemsokára feladtam. Két nagyobb gyereket leraktam egy Micimackó elé, Bencét kézbe vettem, és felhívtam L-t, hogy ő ma 6-ra itthon akar lenni. Majd nekiálltam palacsintát készíteni, L is hazaért, így mindenki élve megúszta a mai napot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése