2012. június 29., péntek

Zajlik

Márhogy az élet errefelé, ez eltűnésem egyik igen nyomós oka.
A másik meg a kedves netszolgáltatónk. Május elején elkezdett akadozni a net. Eleinte elég volt egyszer újra indítani a mobilnet programját, később már a modemet is odébb kellett mindig rakni, hogy térerőt találjon, és május végére sokszor már ez se segített. Elegünk lett, és nekiláttunk nézelődni, mivel a hűségszerződésünk éppen lejárt. Május 31-én meg is rendeltük az egyik kábel netszolgáltató csomagját, kiválasztottuk a napot, hogy mikor jöjjenek bekötni, az intelligens megrendelő oldalon, és vártunk szép csöndben. Ehhez képest 8 nap helyett szolid 3 hét alatt lett is netünk...
Kettőből egy autó levizsgáztatva, ez is pipa, igaz az se ment simán, miért is ment volna. Vizsga előtti este még beálltunk Nexivel a garázsba, L-nek még szerelni kellett rajta valamit. Mivel egy hete szárazság volt, és esőt csak másnap estére ígértek bent is hagytuk, hadd száradjon meg. Természetesen az eső hamarabb ideért, így másnap reggel arra keltünk, hogy a Földközi-tenger a garázsunk elé költözött... Fejvakarás, végül próba szerencse alapon megpróbált a párom kiállni a garázsból, naná, hogy nem sikerült, az autó fél méter után gyorsan elásta magát. Viszont ott már nem hagyhattuk, így muszáj volt valamit kitalálni.
Némi hezitálás után nekiállt L téglából utat törni a másik autónak, hogy megpróbáljuk vele kihúzni Nexit, én meg felhívtam öcsémet, aki szerezte nekünk a vizsgaidőpontot, meg helyet, hogy biztos, hogy késni fogunk. Végül szolid egy órás szívás után mind a két autó fent állt a biztos kavicsos talajon, igaz az ablakot nem húzhattam fel magam mellett, mert akkor nem láttam ki rajta, de sebaj, a lényeg, hogy kint van a sárból.
Uzsgyi D-ért, aztán az autómosóba, 9 helyett 10-re oda is értünk a vizsgahelyszínre, majd röpke másfél órányi várakozás után le is vizsgázott a kicsike (azzal a szigorú megkötéssel, hogy egy hónapon belül rendeb tesszük az első féket, ki is fogjuk, botrány ahogy (nem) fog)
Rákövetkező nap csincsilla kiállítás, majd rokon látogatás, aztán visszarohanás Anyuékhoz, ott szülinapozás, aztán még nagynénéméknél nagy családos összejövetel, hát bevallom őszintén, hogy hulla voltam vasárnap estére, kellett 3 nap, mire magamhoz tértem (a lakás meg azóta se heverte ki, hogy én pihentem, hát így járt :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése