2012. február 21., kedd

Enyém :)

Megfogadtam, hogyha a mai napon minden rendben lesz, akkor írok egy szép hosszú bejegyzést az elmúlt másfél hónapról.
Nem ígérem, hogy ez össze fog jönni, de legalább elkezdem :)
Hogy miért is pont a mai nap? Ma reggel voltam átiratni az Önkormányzatnál az autómat :))) Úgy volt, hogy csak az adóvisszatérítésből veszünk autót, de kihagyhatatlan darabbal futottunk össze (legalább is nekünk kihagyhatatlan volt :) )
Nézegetem már egy ideje a hirdetéseket, az elég régóta tiszta volt, hogy francia autónk lesz, az indok roppant egyszerű: abból az évjáratból, amihez nekünk anyagi keretünk volt (lesz) csak ezeknek van 3 darab 3 pontos biztonsági öve, amivel be lehet kötni a gyerekülést hátul. Márpedig nekünk erre lassan szükségünk lesz :)
Elég régóta a Renault Megane tűnt nyerőnek, csak egy apró kérdés merült fel mindig: el fog benne férni a 3 gyerekülés hátul? Aztán kiderült, hogy van ennek a típusnak egyterűje is, amiben tuti elfér a 3 gyerekülés, egy aprócska bibi van vele: 100ezer Ft-tal többe kerül, nekünk meg annyink nincs.
Aztán január végén véletlenül belefutottam egybe, ami pont belefért volna a pénzünkbe. Csak hogy ugye a pénzre március előtt esélyünk sincs (APEH érdekes módon mindig kihasználja a 30 napos átutalási határidőt...), így hát szomorú sóhaj, ez úgyse lesz meg másfél hónap múlva. Ráadásul tőlünk egy falunyira volt az autó. Nézem egy hét múlva még mindig fent van, és még kevesebbe kerül.
Panaszkodtam L-nek egy sort, hogy most bezzeg van, de fogadjunk, hogy mire nekünk kell nem lesz. Mire felvetette, hogy megkérdezi a főnökeit, meg tudják-e előlegezni nekünk amíg megkapjuk az APEHtől a pénzt. Plusz én is megkérdeztem végül Anyuékat, és kiderült, hogy ők is várnak valami plusz pénzt, amit tudnak nélkülözni egy darabig. Igy hát másnap megnéztük az autót. Tetszett, de mivel pénzünk még nem volt (hétvége volt, tehát L még nem beszélt a főnökeivel), így annyiban maradtunk, hogy másnap vagy két nap múlva megy L egy próbakörre, ha tud már vinni magával foglalót. Lényeg a lényeg, másnap lefoglalóztuk, 4 nappal később pedig, miután átment az eredetiségvizsgán meg is vettük :)) A mai naptól pedig már a forgalmiban is az én nevem áll a tulajdonos címszó alatt.
Meg vannak a maga gyerekbetegségei, de menni megy, jó nagy, és nekem ez a lényeg. A többit meg majd szépen lassan orvosoljuk :)

1 megjegyzés: